Επόμενο Άρθρο
1η διακριτή φάση (κύμα) επικοινωνίας της Πράξης «Διαφημιστική καμπάνια Υπουργείου Ανάπτυξης στο πλαίσιο των μέτρων για την προστασία του καταναλωτή με στόχο την καταπολέμηση της ακρίβειας και του πληθωρισμού» του Αξονα Προτεραιότητας 1.6 «Δημόσια διοίκηση και ψηφιοποίηση (ηλεκτρονική διακυβέρνηση,ηλεκτρονικές δημόσιες συμβάσεις, ηλεκτρονική ένταξη, ηλεκτρονική μάθηση, κλπ)»του ΤΠΑ Υπουργείου Ανάπτυξης – Δ. Στήριξη του Εμπορίου και Προστασία Καταναλωτή με MIS 5225216.